Veelgestelde vragen

Graag beantwoorden wij u al uw vragen. Om u vragen direct te beantwoorden hebben we de veelkomende vragen op een rij gezet. Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op via info@bila-shop.nl of +31 (0) 36 8801 339.

Producten (pasvorm, montage en kwaliteit)

Betalen en bestellen

Bezorging

Retourneren

Staat uw vraag hier niet bij? Neem gerust contact met ons op via info@bila-shop.nl of +31 (0) 36 8801 339

Productinformatie
Welke auto heb ik?
Omdat de armsteunen op maat gemaakt zijn, is het nodig een aantal details over de auto te weten. Op basis van het merk, model en bouwjaar adviseren wij u de geschikte armsteun. Weet u deze niet direct? Via rdw.nl kunt op kenteken deze informatie achterhalen?

Hoe weet ik zeker dat de armsteun geschikt is voor mijn auto?
Al onze producten zijn op maat gemaakt voor elke auto. De pasvorm is dus afgesteld op het interieur van de auto.

Voor mijn type auto zijn meerdere armsteunen beschikbaar. Welke moet ik kiezen?
Bila Armsteunen biedt 3 typen armsteunen. Afhankelijk van u auto zijn 1, 2 of 3 types beschikbaar. We hebben de Armster S, de Armster 2 Zilver en de Armster 2 Zwart en de Armster 3 (stof of kunstleer). Klik op de artikelen om te zien wat de specificaties en verschillen zijn tussen de armsteunen.

Hoe plaats ik de armsteun?
De armsteunen zijn eenvoudig te monteren. Bij het artikel treft een video instructie van de montage. Bij de bestelling wordt ook een uitgebreide handleiding geleverd. Wat heeft u zelf nodig? U heeft zelf een schroevendraaier nodig en voor het gemak een boormachine. Alle overige onderdelen worden geleverd.

Welke garantie zit er op de producten?
Op onze armsteun zit 2 jaar garantie op het materiaal.

Betalen en bestellen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt bij ons betalen met iDeal, Paypal, Mistercash/Bancontact, creditcard of bankoverschrijving. Bij onze showroom kunt u ook betalen op het moment dat u de bestelling komt afhalen.

Tijdens mijn betaling krijg ik de foutmelding dat de betaling via iDeal of PayPal niet geslaagd is, heb ik nu wel of niet een bestelling geplaatst en betaald?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@bila-shop.nl, wij kunnen dan achterhalen voor u of uw bestelling geplaatst is en wat de status van de betaling is. Graag ontvangen wij ook een beschrijving en/of afbeelding van de foutmelding om dat probleem in de toekomst te kunnen verhelpen.

Ik heb een nieuwe order aangemaakt, omdat de oude mislukt is. Gaat dit goed?
Ja, dit gaat goed. Heeft u niet betaald? Dan wordt de order niet in behandeling genomen.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te leveren op een ander adres?
Ja dit is mogelijk. Dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Vink aan ‘ik wens een afwijkend afleveradres op te geven’ en vul het afleveradres in.

Betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €6,95 voor het versturen binnen Nederland en België.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigingen of annuleren raden wij u aan contact op te nemen met ons via het contactformulier of een mail te sturen naar info@bila-shop.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Door contact op te nemen met ons door een mail te sturen naar info@bila-shop.nl.

Hoe kan ik de bestelling afhalen?
U kunt uw bestelling altijd afhalen bij onze showroom in Almere. Wij willen dan ook vragen een afspraak met ons in te plannen, zodat we zeker weten dat u product op voorraad is.

Kan ik de showroom bezoeken?
Ja, dit kan. U kunt de showroom bezoeken om samples te bekijken of om uw bestelling af te halen. Neem altijd even contact met ons op om te zorgen dat alle spullen voor u klaarliggen. Wist u dat we naast armsteunen nog veel meer producten in ons assortimenten hebben voor de auto.

Bezorging
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Als u de bestelling heeft geplaatst voor 15.00 uur van ma-vr dan wordt het pakket dezelfde dag verstuurd mits het besteld artikel op voorraad is. Bezorging is op werkdagen besteld levering meestal de volgende werkdag.

Hoe word ik op de hoogte gesteld van de levering?
Heeft u besteld? Dan krijgt u een bevestiging hiervan. Zodra de producten gereed zijn, krijgt u een bericht van de levering. U ontvangt dan een Track and Trace code en de bestelling wordt de volgende dag geleverd.

Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Bestellingen kunnen binnen veertien (14) dagen geretourneerd worden, mits zij onbeschadigd, ongebruikt en de originele staat zijn. Dit geldt voor het product en de verpakking. Het product altijd retourneren in deugdelijke verzendverpakking.  Kijk voor de uitgebreide omschrijving op de betreffende pagina op de website.

Betaal ik de retourkosten?
De retourkosten zijn voor eigen rekening.

De artikelen zijn uitgepakt, maar deze passen niet. Kunnen de artikelen alsnog worden geretourneerd?
Heeft u de producten al geplaatst en gebruikt, maar bent u toch niet tevreden? Als blijkt dat wij u verkeerd geadviseerd hebben kunnen deze geretourneerd worden. Wij storten het aankoopbedrag terug op uw rekening.

 

 

U krijgt van ons!

  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verstuurd (indien voorradig)
  • Retourneren binnen 14 dagen
  • Betalen bij afhalen
  • Inbouwen in Almere €14,95 *

 

 

NIEUW

NIEUW

 

Geef nu een cadeaubon van Bila-shop cadeau en de gelukkige kiest hiervoor mooie maatwerk accesoires uit bij ons in de showroom of online

Advies nodig?

  • T: +31(0)36 8801 339
  • E: info@bila-shop.nl
  • Bezoek de Showroom

Inbouw service

Armsteun laten inbouwen?
Dat kan voor slechts
€ 14,95*
bij bila-shop in Almere

Kijk hier voor meer informatie.

*Muv modellen met metal bracket

© 2011 - 2024 BILA | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel